Bitter.

Det är verkligen något som inte stämmer.
jag har kört fasst känns det som.
Känns inte bra alls.
Jag känner ingen optimism mot något alls.
helst vill jag bara ligga och såva hela dagarna.

Jag är så jävla trött på att kämpa hela tiden, ändå så försöker jag vara en bra människa o göra rätt för mig.
Men inget kommer gratis. Inte till mig iallafall..

Jag är bara trött på allt, speciellt min hjärna. Jag känner bara avundsjuka och bitterhet. Och sån vill jag absolut inte vara. Inte någonstans. Men det är svårt. jag vill bara skrika och försvinna. Slippa ta beslut eller tänka alls.

vart hittar man ny motivation mot livet igen?
jag har bara en massa måsten.
Klara körkortet. Som känns jävligt hopplöst. Jag har bara inte läshuvud, Jag är dum i huvudet.
Gå ner i vikt. Jo eller hur? Jag har ju inte gjort det hitills. Så varför skulle ja klara d nu?
Sluta röka. Till vilken nytta kan man undra?
Hitta jobb. Jo men hej lågkonjunjktur.
Hitta bostad. hur lätt som helst när man inte har jobb liksom.
Hitta den där självkänslan. Hoho? vart är du????

Jag vet inte mer. vad gör jag?

Kommentarer
Postat av: DOLLY

Hoppas det löser sig sötis. kramis

2008-08-20 @ 21:50:01
URL: http://missdolly.blogg.se/
Postat av: Erika

kika gärna in på min blogg vid tillfälle :)

2008-08-20 @ 21:50:53
URL: http://enerikaz.blogg.se/
Postat av: tezza

ta dagen som den kommer och försök inte göra saker som du känner att du varken vill eller orkar med.

stressa inte fram något. det kommer när du är redo.

jag tror på dig gällande allt, jag vet att du kan.

och det finns det andra som vet med.

Älskar dej gumman !

Vi ses om en vecka !!

2008-08-21 @ 09:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0