fredag

Shit vad veckorna får fort!!

grattis hanna! =) Hoppas lillflickan och du mår jäte bra =) får komma o hälsa på sen när ni återhämtat er =)

Som sagt, var o klippte mej i onsdags. Så det kommer lite bilder längre ner då..

Annars har jag inte så mycket o säga, jag är lite besviken på vissa bara. Men det är så livet är.
Har vart duktig o satt upp mina hyllor nu.. så ja nu är jag i fas igen..=)

Imorron ska vi käka ute, till minne av Björn, Igår var det ett år sedan han gick bort :/

annars inte mkt, hittade dock en LIIIITen barbapappa, som va hårig.. Jag är besatt!

Trevlig helg gott folk =)


Blev en Bob, Med lite slingor, de skulle bli blonda,
Men eftersom att jag hade färgat håret rött för några månader sedan så lystes det upp istället,
och det blev koppar röda slingor
Men jag blev nöjd.



Kort i nacken.


Kommentarer
Postat av: tezza

men du sa ju att du inte kunde ?

2008-08-08 @ 21:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0