Hey you

heej folk.

Idag har jag hjälpt bror att flytta hem till mor igen.
Jag har kommit på vad jag vill, Baby, Jag kommer hem igen. Så blir det. Jag har bestämt mig, Jag ska plugga upp några ämnen under hösten, Försöka hitta ett jobb först o främst. Sen se om man hittar någon utbildning man vill gå å söka till. Men först! ska jag ta körkortet, Är pepp inför teorin,Måste bara bli bättre på att köra med mamma nu när jag inte har några körlektioner på ett tag. Det är bara två moment kvar, sedan är kortet mitt =D=D..ye ye. Så då borde man ju egentligen köpa en billig bil så man bara har transport medel liksom. mmh jo ja, det blir nog så. =D

Annars händer inte mycket i beccavärlden. Ska köpa ett simkort, eller badhuskort kanske man ska säga ;) haha. Börja simma igen, det är ju för jävla skönt liksom.  Imorron ska vi ta det sista jag o matthias. Tror jag. På måndag börjar jag jobba lite igen.. efter lång helg ;P Men det vore fan bra med ett riktigt jobb liksom. Kan ju inte jobba hos mamma hela livet..Haha.. Neeh..

jag längtar nästan till hösten faktiskt. Oh nu när jag skriver, kom jag på. Malin fyller fan 20 Snart. Vad ska man köpa till den jäntan då?..Hon blir ju kärring liksom..;) haha.. Mm ..

Och är det bara jag, eller är det lite intressant med os? bara att slö titta på liksom? aah jag tycker det iallafall..

Hörs imorron mina små.

Kommentarer
Postat av: tezza

du kommer att lyckas med ditt körkort gumman.

det vet jag !!

kram

2008-08-10 @ 12:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0