Let me in I`ll Bury the pain.

Jag sitter mest o funderar just nu.
jag är sjukt vilsen. Och alla säger att jag borde söka hjälp, Är jag så jävla fucked up?

jag har ingen aning. Kan nog va så. jag vet en sak dock. Jag saknar något grönjävligt något. någon,

Jag vill göra nått med mitt liv, jag vet inte vad dock. Vad gör man? Gräver ett hål i diket o hoppas på att det fylls med champagne?

Naah.

Jag är skit kluven. Jag saknar Pappa.

Jag saknar Björn.

Vem vet vad som händer imorgon? inte en jävel. Vem vet om vi överlever.? Inte en jävel..

jag vill bara att du ska hålla om mig, och säga att allt ordnar sig. Att du finns här hos mig. Att du aldrig sviker.

Varför är det så svårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0