Måndagen efter helgen.

Indeeed.
jag måste erkänna att visst blir man lite påverkad av alla bebis magar o bebisar nu förtiden.
men inte så konstigt liksom, Det är ju överallt.. ^^
Kände på tezzas bulle i helgen o Agge träffade jag. Och så var jag o mamma nyss hos Anna o Daniel o träffade lilla Selma. Såå liten o såå söt.. =)

Men samtidigt så känner jag verkligen hur redo man inte är liksom ;) hehe..

Hur som hela helgen har vart trevlig. Ville inte riktigt åka där ifrån. Men ja läget är som det är liksom.
Hur som, plugga som attan nu till på torsdag. Wish me luck liksom.. ;)

Ja, mer än så har ja inte å säga.

puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Var superkul att träffas! Vi håller alla tummar och tår för att det ska gå bra på torsdag!

kramar

2008-08-26 @ 08:25:47
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0