Tisdag.

Idag har det ju vart nå otroligt kyligt ute..
brr. O i mitt rum med..Gick in o de kändes som värsta grottan. Men men, dags o slå på elementen? ;P
Nu är det la höst igen.

Idag körde jag halkan oxå., trodde det skulle va mycket mer,men jag körde i typ 20 min sen var det över.
Men det gick bara bra, fick köra en volvo v70 med automat så det var ju inte svårt någonstans.

Mne nu är de inte mycket kvar, så jag hoppas att jag har körkortet i början på september iallafall..ganska mkt kö på uppkörningar o sånt dära. Men men.

Jahapp. Nej. Imorron ska jag tillfrissan oxå, funderar på att ge henne frihand, få göra vad hon vill för jag har ingen aning, är bara trött på det jag har nu iallafall. Om någon har nått tips om vad jag ska göra så säg gärna till!..

Nu ska jag gå å duka.

Vi hörs! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0