Tooorsdaaaaaa

Hej igen! idag blev det tidigt morgon, var o körde kl 8 på morgonen inte så jätte kul att köra så tidigt kanske, men det gick jätte bra =) känns bra det..

Sen kom jag hem, och skulle gå på toa o så, så lyfter jag på toa locket, vad hittar man där? En borste, som lilleman kastat ner..haha ja då skrattade jag lite. Va tvungen o ta en bild, för det hela va så komiskt tycker jag. Här om dagen kastade han ner en hel toa rulle. Man kan tänka att man kanske borde sätta dit något slags barnsäkert lås eller nått..Men orka fiffla med sådant när man kanske är jääätte kissnödig..=P får stänga toa dörren helt enkelt, men dem börjar han ju nå upp till oxå, härom dagen öppnade han ytter dörren, så de är bara att börja låsa den hela tiden :P

Jaha, sen har jag väl inte gjort så mycket mer produktivt än idag. Fikade med mamma lite när hon kom hem från frissan o så.

Ska väl i vägo handla o laga mat sen, ska hämta hugo kl 3 på dagis så.

Vi hörs nog senare.. Ps, The hot chick går på femman idag, me love. ;P

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0