Watchout where the huskies goes dont yo eat that yellow snow..!!

Shit vad jag har hållt på idag, tvättat o städat osv.

Rensade ur min garderob, den blev ganska tom kan jag säga.. Ojoj..
Sen var ja på krydd party med mor, ehm, ja de hade massa hud artiklar oxå, så skulle jag lukta på en salva o vad gööör jag? sprutar ut vitt sörj över hela bysten, varav försäljaren säger, ja men va bra då är det bara o prova den så smörj in dej  med det där.. hm.. Okej? ja visst den luktade väl gott..

Sen har jag la inte gjort så mkt mer..

Målade en tavl igår, vet inte vad jag tycker om resultatet dock.. meneh ja ..

På torsdag har jag kör lektion igen, nice, vill ha körkort nuuuuu ..

haha passande seriestrip ang körkort ..


www.wulffmorgenthaler.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0