25.

Hej alla.
Igår var det då julafton. Kändes jäkligt tokigt där mellan typ 12 o halv fyra. mest för att mamma inte var hemma. Såg på kalle i min ensamhet.. :S
Men sen blev det bra när hon kom hem o så. Vi värmde upp maten vi hade förberett o så gjorde vi en potatis gratäng osv.
Sen på kvällen typ halv nie hade vi julklapps utdelning. Fick en ficklampa av micael, O pengar av mormor o morfar o av mamma. Fick även trissplott paket av mormor, vann 25 spänn :P haha.. =)

Nej det var en riktigt trevlig jul afton. Men jagvet inte, nästa år är ja sugen på en resa på jul eller nått. Men vi får se, det är ju ett heeeelt år kvar, vi är ju inte där än som sagt.. ;)

Men på lördag åker ja hem igen. Känns rätt skönt faktiskt. Måste maila runt lite o så göra adress ändring. Kanske är dags nu =P haha..

Igår natt drömde jag föresten att jag konfronterade en kompis. Och fick ett svar jag inte vr berädd på. Men det kändes verkligen äkta när ja vaknade, ja vill ställa frågan  på riktigt, men jatror inte jag gör det. Så därför kändes det så verkligt, så ja trodde ja hade gjort det på riktigt alltså. Haha.. aja..Sen drömde jag att jag blev mördad. Dränkt i ett badkar. Hm. Men jg var inte rädd. lite lustigt..

vi hörs av.. ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0