Hej barn.

h ar inte skrivit på jätte länge nu.
men det kan va för att jag har fart om kring så mkt senaste veckan o haft det bra liksom.

Idag har jag haft lite fika här för släkt o vänner just för att jag fyller på tisdag..
fick en söt liten damsugare av pappa, för den jag har är stor klumpig o värdelös.. jätte bra grejj asså =)

Igår var vi o bowlade, jag mulle lelle, malin o jake.. De va massa roligt =)

neheopp

Men trevlig andra advent på er ;) två veckor kvar ca till julafton. Men jag längtar till sommaren ;) hihi

puss hej

Kommentarer
Postat av: tezza

hej.

vad skönt med ny damsugare =)

hoppas ni hade det trevligt !

2008-12-07 @ 17:49:11
Postat av: Agnieszka

grattis på födelsedagen!!!

2008-12-09 @ 10:58:13
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0