Hej bebs.

Hej.
idag är det då tisdag. en dag kvar till nyår. ett nytt år. Känns som 2009 är mitt år.. hoppas =)
Snart ska jag in till nyköping med kusin, hon ville shoppa lite, jag shoppade ju redan i söndags. Så för mig är det shopping stop. Måste dock bara köpa en ny mascara, då jg inte vet vart jag försnillat min gamla någonstans..:(

Ja jusst det, och eftersom att jag är i nyköping till på torsdag o utan dator o internet så önskar jag er alla ett riktigt gott nytt år! Tat lugnt med spriten folk ;) haha

och yes, jag måste lägga upp den här med, men vilken morot jag är så kär i klänningen, Jag måste börja träna så man kan köpa den o få på sig en, o till och med kunna bära upp den, det vore ju nått!!


Sen så tog jag med min kamera idag oxå, ska ta så himla mycket bilder på mitt GUDBARN!
Herregud, jag har blitt mamma, eller ja, Gudmamma =)
Lilla söta Ellen, jag är redan kär i henne även om jag inte träffat henne än ;)

Nehe nu måste jag kila! Ha de bäst bebs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0