Inte ens en vecka kvar.

Och snart är det jul.

Idag har jag inte gjort så mycket. var snäll o strök upp all tvätt mamma klagat på, O då är ju inga av de kläderna mina liksom.. =P haha. Men ja. Så hon fick sig en liten överraskning när hon kom hem.

färgade håret idag. ska nog kapa min lugg lite imorron, men vi får se.  Är lite osäker på hur hårfärgen blev.. Är jag nöjd eller inte.. :S

Imorron ska vi in till Jönköping o jul handla, all mat o sånt dära. Sen i helgen blir de bakning o matlagning så man slipper stå på själva julafton o grejja med allt.

Nu ikväll så har hugo vart helt otrolig, sprungit runt o haft sig. Han har ett par svara tofflor, som han tog på sig, o hoppa runt, såg ut som en liten kines. På toppen av allt så hitta han en hår snodd som var min o ville ha den i sitt hår.. Så söt.

Men ja måste erkänna, att jag längtar hem. Uppåt alltså. Blir inte att man gör så mycket här helt enkelt.. :/




Hoppas tezza får sin bebbe snart. jag är gryyyyyymt nyfiken!

puss på er.

Kommentarer
Postat av: tezza

hahqa fy faan vilken sötnos !!!

nu har vi internet igen och ska snart åka o köpa en telefonkabel. så då kan man ringa hem till oss med !

jag längtar efter dej massor gumman. hoppas att du får en helt underbar jul. och jag hör av mig så fort vi åker in eller att jag får värkar eller så.

älskar dej massor

2008-12-20 @ 11:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0