Mår kiss.

Idag skulle ja ha föjt med mamma till jobbet, för vi kulle till stan sen, men ja orkar inte..
Är så jävla förkyld. O den jävla nässprayen funkar ju inte. Den enda nässpray som funkar är Otrivin menthol. Alla andra är bajs dåliga. Så jag får väl be mamma åka till apoteket o handla det.

Inte nog med förkylning, så har jag fått precis som min mor brukar få.. typ hundra invärtes finnar. Jag har tre runt näsan.
OCh det går ju jätte bra när man ska snyta sig.. INTE. Och två lika dana bölder i huvudet. Jag får liksom spasmer. Why me.?

Segt host slem oxå. Det sitter liksom bara i bröstet o vill inte komma uppp.....:(

och så ont i bihålorna, skulle ju va typisk att jag får typ bihålsinflammation så här lagom innan jul, jag som måste till stan o handla lite klppar iaf... :(

Neh. det här inlägget går till att bara klaga. för så här kast må jag.

Och värst av allt. JAG KÄNNER INGET SMAK...det är de värsta med att va förkyld.

Kommentarer
Postat av: tezza

gud gumman. jag sitter här hemma och lider med dej.

vet precis hur de tär det där.

hoppas du blir frisk snart.

2008-12-16 @ 11:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0