The grrrrrrrinch.

Idag har jag mått som en jävla överkörd larv eller nått..
Igår kväll gick jag o la mig med illamående. Visste inte riktigt vad det kunde beropå. Magsjuka?
Vaknade kvart i sex av värsta katfighten utanför mitt sovrums fönster. De riktigt morrade o hade sig där ute. Helt sjukt mycke lät dem. Men då mådde jag fortfarande jätte illa, o trodde ja skulle kräkas när som. Så jag la mig i soffan istället o somnade om. Sen vaknade jag kvart i nio igen för att mamma höll på å hamrade i trappen. tack mamma. Men då hade iallafall illa mående gåttöver.. Yaay. Men istället hade ja jkätte ont i lungorna o kändes nästan som geber svallningar.. uscha..  Så idag har jag mått skit.. Hostan är iof inte hård, men jobbig i allafall..

Nu så här på kvällen mår jag lite illa igen.. vafan liksom.. Mern de e väl pga allt slem o hostmedecin man käkar o så..

Kollade på grinchen förut. Den är rätt mysig tycker jag. =) igår kollade vi på ett päron till farsa firar jul. Klassiker runt julen faktiskt =)

Och imorse klädde ja granen på övervåningen, de va en liten gran.. så fin så =) ska ta ett kort o lägga in sen.. hehe..

jah nej, nu ska jag nog gå å lägga mig..
sov gott .

Kommentarer
Postat av: tezza

usch gumman. hoppas att du får må bra snart. !

under natten har det inte hänt något alls här.. men vi får se vad bm säger senare igen.

Kram Kram

2008-12-22 @ 07:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0