Yo slynishar.

vad har hänt sen sist. Oj inte så mycket men endå.
Jag har hunnit bli gammal och fylt 20 år. Kan man säga så mycket mer. Åren dem bara går och går. Visst är det så.

Och jag blev riktigt förvånad över mig själv. Var på bio idag med Sibben och Malin. Såg twilight. Igen, fast på bio.. haha men ja så är det en scen där dom spelar baseball, och då spelas en skit bra låt, och jag gick o tänkte, fan det där måste vara muse, men är inte så jätte säker, kommer hem o kollar. Ja visst hade jag rätt. Som alltid när det gäller musik o film. Hahaha.. nej nu överdirver jag kanske mina kunskaper en aning.

På fredag åker vi ner till Aneby Jag o malin, Kära storebror kommer o hämtar oss. =) Längtar en massa efter mina bebisar. Massor faktiskt. Sen är jag där till någon/några dagar efter jul..hemma innan nyår iallafall ;)

Spelade nya Guitarherot hos Tezz Igår, fyfan va vi äger på det gumman, sjukt kul var det, vi måste spela igen någon kväll. Ha spel kväll typ.. hehe.. men det är klart, det visar sig ju när bebbe kommer ut oxå.. ;)

Imorron tänkte jag prova min nya damsugare, eftersom att jag inte har vart hemma så mycket, åkte hemifrån i måndags o kom hem idag igen liksom. Har vart hos malin. Eller nej, hos anna.. hehe. Men iallafall har inte hunnit städa liksom. Måste få undanröjjat en massa oxå.. Men det kommer väl vart efter.

Nehe ni barn..nu tänkte jag gå å lägga mig iallafall..ska försöka bli bättre på att uppdatera men jag kan inget lova.

Kommentarer
Postat av: tezza

Hej gumman.

ja fan vi äger du och jag på det där.

du får komma upp till nya lägenheten så spelar vi alla =)

nu bor vi kvar här i en vecka. ska bli skönt o flytta =)

hadet bäst

2008-12-11 @ 15:57:48
Postat av: Agnieszka

haha ja eller hur..... hon får skylla sig själv som fular sig när jag ska ta kort.......=)

kramar

2008-12-11 @ 16:34:49
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0