Hej

idag har jag o mamma vart inne i stan. Ja jusst det. Något norrland blev det inte. Tågen blev inställda pga problem i linköping typ.. något sådant..så vi sket i det. Får åka någon annan gång helt enkelt.

Ja. Idag var jag o mamma inne. Var på Media markt. O Intersport. Hugo fick nya skor. Sötaste EVVER..
=D kommer en bild sen tror jag =)
hehe. Nehe. men annars .. Inte så mkt har la hänt. Igår var vi i söderköping o Käkade glass på Smultronstället =D jum.- Dit måste man åka fler gånger. I tell you =)

vi hörs raringar =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vem av kandidaterna på min blogg skulle du vilja ligga med, gifta dig med och knuffa ut för ett stup??

Kika in på min blogg å svara vettja!



(när du ändå är där kan du passa på at vara med i tävlingen om ett finfint halsband också!)



Ha det bra!

2008-07-20 @ 19:01:19
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Ja smultronstället är ju fantastiskt, ska nog tvinga med Magnus dit någon dag tror jag=)

När kommer du till Nypan och hälsar på då?

Kram

2008-07-20 @ 21:14:45
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0