Lördaag.

gaah..segt som tusan. IDag åkte släktingarna hem till sthlm igen. Så nu är huset tomt igen.
Snart närmar sig min största utmaning hitills o jag börjar bli måttligt nervös. I tell you!

Igår fotade jag barnen lite.. De badade i vår kalla pool.. Uuusch.. hehe men de tyckte det var roligt.

men men, vad ska man hitta på idag då? jah, säg det.. Ha de gött..

Här kommer lite bilder..=) Dock har jag märkt att det blir kanske lite kaka på kaka när jag laddar upp här och på Bilddagboken..;) haha



.

Mina kusiner från sthlm.


Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Fina bilder, det blir inte kaka på kaka tycker jag, för det finns ju dem som läser bloggen med inte bdb och tvärtom=)

Ja vi måste ses när du kommer upp!

kramar

2008-07-13 @ 08:50:36
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0