Natt.

Hej vänner.
Nu är det som så att jag åker upp till norrland imorron dåråhva..
Ocheh.. Ja, hoppas alla har de gött. O sånt dära.

Har la egentligen så jätte mkt o säga nu fötiden.
Meneh.. jah, vad har jag gjort på senaste? typ Jah. Pulat o grejat med saker o ting. Tagit beslut och det har klarnat lite i mitt huvud.

Jag visste inte att man kunde känna sig någotlunda lycklig, av, Absolut ingenting egentligen.
Vissa säger att när man hittar sin kärlek så blir man lycklig o vissa säger när man blir förälder, eller får ett skit bra jobb med massa pengar.

Och jag känner mig lycklig o lättad av egentligen inte ett skit. Eller jo. Att jag kanske är lite tillfreds i skallen för engångskull.
Kanske?

Men ja vi får se vad som händer hädanefter. Yes. ;)

puss.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha det så kul i Norrland!

2008-07-17 @ 00:43:09
URL: http://junitjejen.se
Postat av: tezza

ha det så bra gumman !!

2008-07-17 @ 14:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0