Tisdag.

Idag var vi o shoppade lite. Jag Mamma Anna Hugo o Noah.
Köpte lite blommor o ett par skor. Ganska nice =)

sen Svängde vi för bi på optimera här hemma. O köpte ett Fönster bräde, för det följde liksom inte med huset lustigt nog.
Så jag köpte skruvar o hela baletten. När jag kommer hem o ska börja så va skruvarna för korta, som jag skulle sätta fasst konsollerna med. Så jag fick psykbryt. Sen fick jag inte in gips pluggen i väggen. De va typ för korta. Så ja hittade ett par skruvar som funkade här hemma. jag blir så trött på sånt där. O sen har jag en hylla som jagvill få upp, men det är ganska omöjligt själv. Och mamma ligger o sover, inte konstigt att hon är trött ;) haha.. Aa får ta de sen när de har vaknat hon o hugo.

Annars Så har jag väl inte hunnit med så mycket.. Min första dag som rökfri. Igen. Men jag hoppas på att lyckas den här gången..Mamma har vart duktig o inte rökt på fem dar nu. Mkt lättare o sluta när man är två, förut har vi typ gått om varandra hela tiden, jag vill sluta när inte hon vill o såvidare. Men nu så. kanske därför man tappar humöret så jävla lätt. Usch säger jag bara.

Kommer lite bilder här då. Puss hej ;)
 
     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0