TurboVecka!

Shit har den här veckan gått fort eller vad?
Har kört varje dag och det går jätte bra.

Idag skrv jag upp oxå..

Och imorron kör jag två lektioner o åker sen upp till hemstaden .Ska bli rätt gött o dricka i helgen o ugmås med mullzor =)  o alla andra typ.. bara tänka lite på annat.. den här veckan har man ju typ drömt om körkort oxå..haha..typ allt liksom har cirkulerat runt körkort..

Men illafall. vad har mer hänt? typ inte mkt.. som sagt har kört liksom..

Men aah jag solade ju i lördags hela dagen, med pappa o bettan. Och brände mig ganska rejält kan jag säga. Idag utvecklades det till vattenblåsor liksom..Så ja sitter bara  o drar på huden så går de sönder o blir helt blött. Det gör iallafall inte ont.. så det är väl bra det ^^ hehe. Jag har ALDRIG i hela mitt 20 åriga liv bränt mig så jävla hårt. Fyfan..

Men ah.. vi hörs o trevlig helg på er. för det ska iallafall jag ha =) puss.

Kommentarer
Postat av: tezza

hoppas att det går bra för dej gumman med körkortet.

saknar dej.

just ja.. vill du följa med till ullared nu i augusti.. den 28 augusti till 29?

fundera på det. du får gärna följa med om du vill !

Love you

2008-08-01 @ 09:40:47
Postat av: Agnieszka

Vad roligt att du snart har körkort då!!!!

Kanske en fika när du kommer hit???

Kramar

2008-08-02 @ 15:33:19
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0