God kväll!

Ah så sjukt varmt i mitt rum just nu, jag har kvälls sol här så det hinner ju bli riktigt varmt..*phu*
Meneh hur som, jag kan bara inte sluta tänka.. Åh..*drömma sig bort* Synd att man inte hann snacka mer..:S aja sånt är livet Helt klart.

Just nu sitter jag o gör inte ett skit. En kompis till mamma är  på besök, så vi får väl se vad som händer där sen *fniss*

Segar mest o vill bli frisk så ajg kan börja träna. jag vill, msåte köpa bra prommenad skor. Ska köpa en steg räknare imorron så vi ska ju som sagt tävla en aning på våra mötet på tisdagar =P Så vi får väl se, kanske det händer nått då med fysiken? Troligen, men får väl passa sig för vad man stoppar i sig, Jag blir så less. Allt detta tänkande hela tiden. *Suck*

neeeh, imorron blir det Jobb och så ska jag göra ett skit viktigt ärende som ajg är ganska nervös för, men vill inte säga det riktigt än här. Jag säger sen hur det gick.

Nu ska jag nog dammsuga lite. ;)

Puss heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0