Klar.

Hej! Igår var jag o Mamma på Ikea, Köpte ny säng, O jag höll på å velade fram och tillbaka. Ska jag ha den? eller den? Den färgen eller den färgen? (sängstommarna alltså) Men jag kom fram till att jag skulle ha en i ek faner så jag blev ganska nöjd ändå =)

Så i dag kl halv nio började jag skruva ihop allt, vid tio var jag klar, nu har jag bara städat o plockat o lite sånt.

Nu ska jag o mamma stor handla, Hugo är på dagis så det är rätt skönt o kunna handla i lugn o ro liksom.

Men ni får ha de gött tills vi ses igen.. Puss hej..

Min nya säng =)



Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Tjusig säng! Helt klart att vi ska gå då!! Passar det dig att gå på söndagen klockan 6 eller???

Wii vad roligt det kommer va!!!

kram

2008-06-12 @ 12:32:48
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0