Nu kanske?

Hejsan, nu har jag varit skit dålig på att uppdatera, har bara inte haft lust med att skriva upp allt jag har håltl på med ;)

Igår var jag hemma för jag mådde inte så bra, o idag är jag hemma o river köket typ, ska ta bort ALLA skåpsluckor o måla inne i skåpen, för vi får de nya skåpsluckorna på fredag, men jag åker igen på torsdag, o mamma jobba så då offrade jag mej ;) Hehe

Nehe, men Har typ målarfärg överallt, det var ju oljebaserat oxå, yay liksom.

Idag ska jag väl börja packa lite, blir väl en del packning upp, eftersom ajg åker på torsdag o kommer hem hit igen på söndag nästa vecka liksom. Shit det blir ett bra tag de som jag inte kommer träffa hugo på :/ *suck*  Min bebiiis..
Men men, då lär han ju gå helt själv oxå den lille snigelen.

Idag är det tjej träff här hemma oxå, haha lär ju bli bra med rivet kök .. haha.. =) men det ordnar sig alltid =) yes!

Vi hörs vidare folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0