Ny.

idag skulle jag och Mamma ha gått förbi körskolan o kollat upp grejjer, yes, så stack vi från Jobbet tio över två och det slår mig, att de har ju för fan lunch 12:40-14:40.. åååh. Jag som har gått å laddat hela jävla dan liksom. Det blev sånt antiklimax på nåt vis.. :/

Så det får bli imorron på våran lunch.

Idag på lunchen så gick jag o mamma på a6 o kollade runt lite, hittade en topp faktiskt =) Så vi köpte med sallad till jobbet, Vad upptäcker jag då när vi är på väg från A6? Att min Curry hade runnit ur den här lilla bägaren, som HAR lock. Vafaaaan? vad trött jag bleeev. Sjukt less. JAg som älskar Curry liksom. :(

Aahja.

Nu är det inte sååå långt kvar till jag åker upp ;P yeah..

Här Är tröjjan då, Svart som vanligt. :/ ärl ite trött på det iof, Meneh. Jaja.







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0