Oh MY.

Vilken rackarns kväll jag hade igår..
Hur gött som hälst, Mamma och jag tog in på Hotel i jönköping, Vi hade blivit Bjudna till vip Kväll på John Bauer Hotel Med rix Fm, Där stötte vi På Idol Ola, Brolle och Roger från Rix Morronzoo.
Inte illa :P Sen träffade vi en riktigt nice snubbe som kände Janne, Mammas anställda. Mhm..Efter det gick vi till Parken där Rix fm festivalen ägde rum där stod vi o chilla men det blev trisst så vi gick till bishops arms och där va det en vakt som va ganska ung, han sa bara hej o log, ja ba aa hej..sen gick jag bara in, men sen såg jag att han kollade leg på jätte många bruda speciellt som såg mkt äldre ut än jag..Haha snacka om jag måste verkat nonchalant eller någe..;) haha neeh de va lite skojj stod där o minglade runt lite..

Sen gick ja o mamma o mötteYvonne och Hennes dotter och hennes son. Sen gick vi runt o minglade lite till, Men vi hamnade på Cofffee House by george, och jag tog min ääälskade snickers.. Yum =)   så satt vi där mitt smeten halv tolv på natten snackade o kollade på människor o drack kaffe. Gött eller? jo visst. Sen vid ett gick vi ner till Huset för att kolla efter någon som Yvonnes dotter kände men där var det ju stängt som tusan.

Sen gick jag o mamma till hotellet o lade oss somnade väl runt halv tre. Men det va lite roligt, jag kollade på en film o mamma höll på å somna, så är det en veckar klocka som ringer i filmen,  hon rycker till o säger - Var låter det? jag- I tvn , - Ja men tryck på info då ? - ja men alltså det är I tv: alltså i filmen. - jahaaa jag trodde du hade satt på nått larm på tv: n.. Haha det va lite hjärn dött :P

Aah neh men hoppas ni haft en trevlig helg med ;)

Jag på hotellet, Mamma o hotellrummet, Janne o Mamma.



Kommentarer
Postat av: Frida Carolin

bilden i mitten : gud vilken skön säng, eller det der i alla fall ut så om man kollar på bilden vad det så eller ser det bara ut så?
kram

2008-06-01 @ 11:05:13
URL: http://fridacarolin.blogg.se
Postat av: tezza

hej gumman.. det ser ju alldeles supertrevligt ut.. hoppas ni haft det bra.. jag och agge sitter nu pa ett internet cafe och kikar runt lite grann... ha det bast sa hors vi av gumman.
i love you

2008-06-01 @ 18:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0