Påhitt!!

I torsdags Köpte jag En steg räknare. Dock har det inteblitt så många steg som man kanske borde. OCh aaaack vilken ångest man får. Men vilket jävla påhitt o göra sånt här mitt i medelhavsvärmeböljan som infinner sig i vårt avlånga land, på Dagen jobbar man, På kvällen är det så sjuk varmt kvavt att man bara lägger sig för att sova. Sen är klockan sena kvällen.. Määh liksom.. Så mamma mobbar mig när jag går fram och tillbaka som värsta efterblivna ungen på vår tomt.. vad gör man inte?

Nu tänkte jag Kolla på Bekind Rewind, tror den kan va riktigt bra faktiskt, Jack black är gaaanska rolig :P

Riktigt Bra stegräknare. Den här har jag =)

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Fin stegräknare... min är grå och liten och ligger och samlar damm någonstans,.....=)

2008-06-10 @ 13:20:36
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0