Bläh

IDagh ar det vart en minst sagt hektisk dag.
Åker hemmifrån typ fem i sju, lämpar av hugo på dagis, sen in till jobbet dar det ca en 40 minuter här ifrån, varav vi måste ta en omväg för att de håller på och lägger ny asfalt på 132:an (den vi brukar åka) Ah så vi är på jobbet ca fem i åtta i morse, *stress*

Dagen isig var väl ganska lugn, men mamma höll kurs hela dagen, så då blev det utdraget det med, så då fick vi åka fort som fan hem igen, för att hämta hugo på dagis halv fem, men vi var där kvart i fem istället. Omg säger jag. Sen skulle vi ut till Gränna, o det tar väll minst lika lång tid det (30-40 min) Men dit kom vi i tid.

Äh jag säger då det, det hade vart mycket bättre om vi bodde kvar i Centrala Jönköping, tänk vad mycket rese tid man spar, Egentligen. Jag säger då det.

Just nu så är allt lugnt dock. Vill ha min Kamera nuuuu.. :/

Kommentarer
Postat av: Agge

Hoppas oxå din kamera kommer snart=)
Kram

2008-05-21 @ 07:45:34
URL: http://agnieszka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0