GIF ME !

Göh. Gick till affären med mor förut, Det va ju en pärs. Gash.. Försökte hålla humöret på topp.
Meneh, neh jag var sååå nära att snappa på en unge som stod o glodde när v betalade lite varor, - MEN DET VAR DÅ FAN VAD DU GLOR UNGJÄVEL hade jag lust o skrika. Men det får man väl inte? så jag sket i det.

Men hur som gott folk. Jag har bara tagit en sugtablett sån där nikotin tablett ni vet. så att eh så mkt nikotin har jag fått i mig i dag. Och ärligt talat, Det här har nog vart den längsta dagen på evigheter..

I`ll be back later.




BTW jag har sytt gardiner.. wöh.. pris till mig för att de ser helt okej ut ;=)
Så här blidde det ;P

image12image13

mm Min lilla datorhörna dårå ;P

Kommentarer
Postat av: Agge

Fina gardiner!!!

2008-05-28 @ 06:46:10
URL: http://agnieszka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0