Heej Peeps!

Har haft typ den värdelösaste dagen på länge. Eller mja värdelös o värdelös, grå dag.
Fan de är ju nästan vinter igen. Skit kul, verkligen typ inte!..
Läste tidningen, så har de snöat massor i mellan sverige. Shiit.

Aja. Idag var jag med mamma i Flisby o kollade på massa stenar, alltså sånt man lägger på sin tomt o lägger stenplattor o gör liten gång väg o grejjer. Mamma tänkte fixa till en värdelös gräsplätt vi har på baksidan. Får vi väl se hu den blir.

Sen var vi Hos Lola o käkade rabarber Paj o skitvädret. De var väl iof ganska trevligt men det blir skit stimmigt med barnen..

Sen så såg jag annons i kvällstidningen, Nikons nya, Nikon d60? ah köper man den nu får man en externblixt på köpet, jag vill verkligen ha. Så spara pengar nu antar jag. Hur nu de ska gå till när man ska till Riga o en massa annat. Det visar sig väl iof.

Mhm, men veckan som kommer då, Jobbar Mån-Ons åker till oxelösund igen på fredag o hälsar på Mormor o morfar, men jag tänkte väl mest hjälpa Mulle med hennes nya place. Sen så skaaa jag anmäla mig så jag är klar tills semstern iallafall. Skulle ju va grymt skönt.

Nehene. Men ha de gött gott folk. PLEASE hjälp mig med den här jävla designen. :/





Asså man längtar ju tillbax i bland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0