Hej!

Jag pallade inte med min andra blogg för att jag inte trivdes med hur den fungerade. SÅ jag skippar den o tar denna i stället ;) jag har trotts allt haft denna i över ett år, har bara glömt bort ATT jag har den,

Hur som, idag har jag inte gjort så mycket vettigt. Var o handlade, Lagade mat, Matthias o Emil kom ut oxå, och de käkade med oss.
Färgade håret på matthias oxå..;P


Igår hade jag en tuff kväll, bröt ihop totalt, satt o stor grinade med mamma, kom in på Björn, Jag saknar honom innerligt just nu, precis som mamma, men det är väl så när det börjar bli ljusare ute o våren är här osv. Skulle ha vart husvagns helger från och med nu liksom, Men i år är det inte så.

Näh jag vet inte vad jag ska säga. Kan bara konstatera att saknaden efter de döda aldrig försvinner, tiden läker alla sår men sår ger även Ärr.

Ha fortsatt trevlig helg gott folk. image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0