Jo men jusst det.

Glömde, IDag har jag slutat röka helt. Nu får vi väl se hur det ska gå, har trappat ner otroligt mycket den senaste veckan iaf o nu ska jag hoppa på det helt, det här rökfria livet. Känns lite som en lättnad, fast samtidigt lite tomt.
ah vi får se hur det går.

Samtidigt ska jag försöka hålla igen på mat fronten, herregud säger jag bara. Men ajah. Det visar sig, funderar på att köra helt på Pulver i typ en månad. Men vi får väl se där med. Jag lyckas nog med att misslyckas med det här som vanligt.

Men lyckas jag inte gå ner i vikt nånting i sommar så funderar jag på Operation. Det skulle nog va till stor hjälp för mig.
Men japp. nu ska jag sova lite, fick gå upp tidigt o passa lillebror. 'gäsp*

Hej hej

Kommentarer
Postat av: mingla

Får jag fråga dig en sak angående bloggen. Håller nämligen på med ett projektarbete om just blogging :)

2008-05-27 @ 09:49:39
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Agge

Håller tummarna för att du ska klara dig utan ciggen nu! Känner själv i vissa lägen att jag skulle vilja röka, drömde till och med en natt att jag hade börjat röka... vaknade och var röksugen så jag höll på att dö...
kramar

2008-05-27 @ 09:49:54
URL: http://agnieszka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0