Nuså.

Min kamera har kommit =D=D
Men jag hämtar ut den imorron, för lustigt nog så fick jag avisering om att den ligger i Ica kvantum i Nässjö. Why?
JAg har alltid hämtad mina paket här hemma på konsum. Aja så det är ju en bit o åka, o är rätt slut idag. Men imorron så är ju en annan ledig så, då åker ja då.. =D yeaah..

Nehe, har precis käkat, Mkt bra på tv idag btw.. :P

Först Inför Bonde söker  fru, sen Pussycatdolls 2 o sen två avsnitt sex and the city, aah men tv kväll är iallafall gjord.
Så gud förbannat trött idag oxå. Fattar inte.

Annars har det la inte hänt så jätte mycket.. men ni får ha de bra gummor o gubbar.
image8

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

då får vi väl se en bild på den imorrn då!!!!
kram

2008-05-21 @ 19:35:49
URL: http://agnieszka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0