Ny.

Är så grymt nöjd med min nya kamera, är så van vid den jag hade i skolan o så pappas nikon de både är rätt stora, den här är liten o nätt.

det är väl en sak som jag missade. Hade jag köpt den på Expert hade jag fått med två Objektiv, nu fick jag bara ett. Men det gör inget. Får spara i hop till en till, vet inte vad jag vill ha mer just nu. Men d ordnar sig.

Ah det enda jag är lite ringrostig på är de här med ljus o sånt där, dessvärre finns det inget svenskt språk alternativ i Kameran, vilket är synd, men de ska nog gå, Så det blir att läsa instruktions boken imorron när jag åker upp till Oxelösund/Nyköping.

Idag har jag väl inte gjrot så mycket, har pulat med kameran lite då, var i Ralingsås o fikade. oo ah..så var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0