Seeeeg

Alltså, idag har jag verkligen fått leka kontorist eller vad det nu heter.
JAg har skrivit intyg o dukat fram för morgondagens kurs mamma ska hålla i. Men just nu gick jagb ara ner i värsta dvalan och förmår mig inte att göra ett skit, skulle ha skrivit ut kort till de intygen, men de funkar inte för att servern på jobbet har krashat..visserligen har den fixats nu, men vissa saker fungerar fortfarande inte.

Hur som, på lunchen var vi på golfbanan här i jönköping o käkade, de hade kycklingpaj! ÅÅåh vad gott tyckte jag.
Så började jag käka på mina två bitar, i den förtsta biten paj fanns ett typ 5 cm långt ben, o jag brukar vara riktigt äckelmagad o förr hade jag nog lgat ifrån mig besticken o slutat käka. Men ja tänkte, äsh, ett ben, spela roll.
Men sen så skulle jag äta den andra biten, vaaaaad hittar jag där? om inte ett till kycklingben då fick de vara nog.. usch.. då får jag bara tankar om att de bara malt ner hela jälva kycklingen i pajen.
*rysa*

Aja, Nån som har några tips om vad man ska laga till middag idag?

btw, satt o läste på en sida att SAW 5 ska komma i höst.. Omg.
Vi får väl se hur den är.
Och Och och, Mumien 3 kommer oxå. kan va helt okej. Just nu vill jag bara se Indiana jones på bio ;) Puss hej, hörs sen.. glöm ej komma med middagstips. ENKLA middagstips ;) 

Kommentarer
Postat av: Agge

Vi ska stuva morötter och vitkål.. och göra kassler till... det är enkel och goood mat!
kram

2008-05-19 @ 18:51:45
URL: http://agnieszka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0