Torsdagen.

Hej gott folk.

Sov sjukt länge idag, vaknade av ljudet från en bobycar släpandes på verandan utanför mitt fönster. Vem där? Noah så klart.
Ah då hade mamma redan vart på dagis o lämnat Hugo, Så Anna o Noah kom på besök. Ajah, så kan det ju vara ibland.

Hitills idag har jag inte fått något värt gjort. Bakade en "smal" kladdkaka. Visst var den god, men de va inte riktigt så gott som jag trodde det skulle bli, har motivationen äntligen satt in? Hoppas på det iallafall.

På tisdag får vi se om jag har gått ner något, hoppas kan man ju, meneh iallafall.
ska Köpa en stegräknare, nu tävlar vi så istället på tisdagar. Kan ju bli rätt gött med steg om man verkligen anstränger sig.

Jag har även varit sjuuukt rastlös, dock har jag inte skåp ätit, har bara gått runt i cirklar typ. Jävla förkylning, hade jag inte vart förkyld hade man kunna motionera mer så det hade visat mer resultat så att säga. Meneh snart frisk hoppas jag.

Nu ska vi ta ner mamma crosstrainer.. :P Hon har oxå blitt värsta hurtig, precis som Bror. De e så duktiga.

Hörs lateeeeer.

Kommentarer
Postat av: Agge

Superduktig du är!!!
Go Bekka, Go Bekka!!
Imorrn åker jag och Tezza till Italy!
Ska bli så himla Nice!
Kramar

2008-05-29 @ 16:09:55
URL: http://agnieszka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0