Är det möjligt. ?

Idag har vi vart hos mormor o morfar o deras nya lya. Hon sa att hon skulle lämna ganska mkt kvar i gammla huset..
Vilket ju är förståeligt. Med tanke på att de har gått från 11 rums villa till en vanlig 4:a rums villa. Men, det är klart, hon tar med sig allt möjligt jävla skit ändå. haha det var något otroligt mycket möbler, så där gammla. Helt sjukt.
mamma undrar ju givetvis varför hon släpat med sig allt, jo för att hon är gammal och har svårt o skiljas från sina möbler. Och då var jag nära på att säga,men mormor,  inget av det här kan man ta med sig sen endå, när man dör liksom.

Men men, sen vid fyra halv fem skulle vi åka o handla,och mamma fick ett bord som hon ville ha då, av mormor. Så morfar hade det i sin bil. Så han följde med oss hem för att lämpa av det. Och sen skulle han hemigen och hämta mormor för de skulle ju oxå handla då. Men vi ser att han åker bakom oss enda fram till ica..? och jag o mamma bryter ihop totalt av garv. När vi kommer fram frågar jag honom, skulle du inte hämta din fru? oj... Jag tänkte att hon redan var här, men det var hon ju inte. Haha..shit va förvirrad en kan bli.


Imorrron händer ju inte mkt, vi ska väl ner till mormor o morfar o hjälpa dem komma i ordning med allt. Vilket dem behöver.  Sen är det väl dags att börja packa för min del med. Snart drar jag med.. =D


Natti.


Kommentarer
Postat av: tezza

hej gumman.. ja dom rä roliga de gammla ;)

när är det du kommer att flytta då?

vi har ju visning den 26 så då får vi ju se när vi kan flytta till den nya..

puss på dej

2008-11-15 @ 14:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0