Awmajgad.

vaknade halv åtta idag. Mamma o hugo var fortfarande hemma. Hehe de hade försovit sig de små rackarna.
Jag steg upp o kollade mellan parsiennerna i mitt rum, såg ut som det var värsta dimman, eftersom det var mörkt..
Så ja gick upp o sa till mig mamma, åh jobbigt att behöva åka i dimma.. Hon ba, va? nej det spösnöar ute.. (nej hon sa inte spösnöar) Så kollade jag igen..ofan Det gjordedet ju.

Jag gick o la mig lite igen, o gick upp kl åtta, då åkte mamma o hugo. Så satte jag mig o kolla lite på the voice.
O sen käkade jag frulle o tänkte hur jag skulle lägga upp dagen. Så jag gick ut i garaget. rensade bland mina grejjer där, men konstigt nog hade jag inte så mycket där. Vilket jag trodde jag hade men men. Skönt det.  så nu är det packat o klart där ute, blev bara en kartong. Sen harj ag packat här inne. Lite saker från köket o sånt dära, Tre kartonger hitills, får se vart det slutar..haha =P

Sen bakade jag kakor, sån där kakmiks, blev väl så där goda, kunde ju vart bättre helt klart.. ^^
Men men.. vi hörs senare.. pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0