Dimmigt.

Hej barn.


Idag var det riktigt dimmigt ute. Det började spricka upp, men sen när vi kom till jönköping blev det dimmigt igen.
Sen sprack det upp där, o när vi åkte hem, då var det feeeeetaste dimman här.. :S

Aah.. hur som, följde som sagt med till jobbet idag. Vi handlade grejjer till öppet hus som ska va imorron.
Att gå å handla med mamma OCH ann-sophie är inte nått som går snabbt inte..

Men hur som, är så mysigt med alla jul pryttlar som är överallt =) man längtar ju. Sen så har jag o mamma kanske kommit på en lösning så jag kan ta Matthias lägenhet iallafall. Så det blir nog bra =)

För övrigt så har mammas annons artikel kommit med i tidningen respons, typ en tidning för företag osv . kan man läsa på flygplanen, Tåg och så vidare.  Det roliga är ju att bilden på mamma har jag tagit, borde tatt betalt för det ;P haha så det är lite kul att ha fått en bild publicerad så där.. =) det är min andra bild.. Hahha =)





Ikväll blir det till att titta på bonde söker fru =) Hej då

Kommentarer
Postat av: tezza

hej gumman. riktigt bra bild du =)

puss puss

2008-11-05 @ 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0