Dont let it go away.

Hej barn.
Denna dag har väl vart lika händelselös som vanligt. Eller iof. Har rensat alla hugos kläder, och de var tre kartonger fulla. Så är det någon som vill ha bebe kläder så säg till. =)

Sen var vi ute en sväng i ralingsås.. Där var det som vanligt..hehe stojjigt.. :P

Sen i kväll kollade ja bara på bonde söker fru, sen leilas jul..Åh =) man längtar lite, men samtidigt inte, när man är så fattig, har inte råd å köpa några jul klappar o grejjer..:/ det suger.. Men vi får se, kanske ja hittar nått jobb o får ihop lite pengar..Men men.. det visar sig..

en och en halv vecka kvar nu.  Lite orolig är jag, hur det ska gå, men hoppas ju på det bästa..

Just det, lyssnar på No doubts samlings skiva, har glömt hur jäkla bra dem är, o så såg jag att deras typ bästa låt "spiderwebs" är med i nya guitarr hero, o ja längtar tills jag kan rocka loss på den, haha ja ska våldgästa Tezza o Erik o spela..;) hihi

N
ehe, här kommer lite bilder =P








Puss o kram stryp en struts. Hörs imorron


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du vet ju att vi gärna tar lite bebiskläder!!!!

kramar

2008-11-20 @ 18:01:53
Postat av: Agnieszka

Och det förra inlägger var ju från mig....

2008-11-20 @ 18:02:16
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0