Ganska hemskt.

Idag vid kvart i fyra ringde mamma och frågade mig om jag kunde hämt hugo på dagis, för hon hade blitt lite sen.
varför undrade jag lite smått nyfiken, då visade det sig att en av hennes anställda kom in precis när hon skulle gå och berättade något som är väldigt hemskt.

Tydligen hade en tjej varit med om en olycka på schenker terminalen tvärsöver gatan. Hon blev påkörd av en lastbil och dog senare på Ryhovs sjukus av skadorna hon fick. Tjejen var bara 22 år. Och det är ju väldigt hemskt tycker jag, fatta att gå hemifrån på morgonen till jobbet, och inte veta, det här är min sista dag i livet.. Alltså, man får sån ångest när man hör sånt dära. Hon hade säkert planer för helgen o sånna grejjer.. usch.. usch usch.
Alla tankar till henne o hennes familj.

Senare på kvällen åkte vi in till mia o träffade henne o pillan.  Känns bra, lite motivation har man iallafall fått nu.
Och idag har jag druckigt ganska mkt te. 4 koppar ^^ 2 koppar kanel te, 1 mammas mirakel, som var jätte god, och 1 kopp liptons vanilj annanas tror jag det var.  Gott det här med Te, borde köpa lite andra varianter o ha hemma sen i mitt egna hem =)

Men, vi hörs imorron raringar, nu ska jag glo på nått kul o sen sova. God natt.

Kommentarer
Postat av: tezza

usch vad hemskt :(

hoppas iaf att ni mår bra och vi ses snart.

kram kram

2008-11-19 @ 10:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0