Guten Abend!

Hej, mja, vad säger man om idag då?
Gicksom sagt upp kl sju., vinkade av mamma som skulle iväg till volvo o designa sin nya bil, som blev den nya v70 o en "rubyred" alltså typ mörkröd, riiiiiiiktigt fin färg var det =).

Sen satt jag  här lite, käkade frulle, glodde på the voice på femman, sen kollade jag på en film.
Gick o duschade sen, och vid halv tolv så började jag bli lite hungrig, så jag tänkte göra Fiskbiffar, som innehåller rivna morötter o broccoli, man skulle göra det i en matberedare, men det blev kanske lite fööör malet så att säga, Så ja, det blev fiskfärs, och det blev riktigt gott, käkade det med ris o tsatsiki, tänkte prova göra som en köttfärssås på det nästa gång.. =)

Lagom till maten var klar kom mamma hem igen o var så glad så =) när vi hade ätit gick hon ut o tvättade av bilen o sen åkte vi till fjordmarks, där hon kollade på en mindre soffa till övervåningen, hon hittade en jätte fin, typ tre sists med divan, men va tvungen o mäta där uppe först..för o se om den fick plats där =P.

Efter det handlade vi lite blommor o så, sen åkte hon till frissan halv fyra o jag hämtade hugo på dagis fyra, o en vikare fröken som jag aldrig träffat förut trodde att jag var Hugos mamma .. Haha =)
När vi kom hem fick hugo en välling o så satt vi bara o mös i soffan, sen blev han rastlös och ville göra nått, så han tog sin pall o ställde sig vid diskhon, så han fick leka där lite, sen halv sex kom mamma hem med fint hår =)

Ja sen käkade vi middag när micael kom, Taccofärs fyllda paprikor blev det, med sallad o avokado,,åååh jag älskar avokado, så jäkla gott.

sen har jag inte gjort så mycket mer, eller ja jag fotade hugo lite o så.. O nu på kvällen snöade det så att det lade sig på backen.. hehe =) hoppas det kommit mer till imorron, så kan man gå en liten snö prommenad =)

Imorron tänkte jag börja packa, på riktigt haha.. men men, en dag mindre till flytt. :S

Nu ska ja glo på my name is Earl, sen sova.

Auf wieder hören ^^

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Fan vad coolt att designa sin egna bil....! Låter som en bra dag med mkt innehåll!

kramar

2008-11-20 @ 22:02:59
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0