Hej barn! (favvocitat av fablol älik)

Godmorgon!
Idag känns det som en bra dag, som de senaste dagarna i veckan. Kan bero på att jag gått upp första gången jag vaknar, typ vid 8, istället för att somna om o vakna vid tio, inte bra, och det här godis förbudet är bra, man blir så mycket gladare av att inte smälla i sig massa socker o sött. Faktiskt!

Men iallafall. Vaknade tio över åtta, och Mamma o hugo låg fortfarande och sov, så jag fick för mig att jag skulle göra Scones, vilket jag gjorde =) Jätte gott, satte på kaffe bryggaren och så där, sen vid nio vaknade mamma o hugo o gick upp, o då var sconesen klara. Så vi satte oss och skulle äta, mamma hällde upp kaffe, och undrade vad jag hade i termosen, Kaffe? sa jag, men det kom bara vatten ur. haha då hade jag glömt sätta i kaffe filter o kaffet.. haha så det var bara varm vatten ^^ Blev lite mkt o göra där kanske.. hahaha..Men men.

Vid halv ett ska vi ut till Micael och fika, sen ska vi på jul marknad. =)

Skriver lite senare.. Puss o kram raringar! Hoppas ni får en UUUUNDERBAR dag!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Vad tokigt det kan bli när man har mkt att tänka på... =)

kramar

2008-11-23 @ 19:29:57
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza

hej gumman. vi har haft en toppendag och köpt massor med kul saker =)

lite fattigare men lite gladare !! vi har köpt guitar hero och något mer spel va det i.. med en gitar till så nu kan vi spela två stycken samtidigt =)

härligt med scones. du kan få komma hit och baka med!! hihi. kram kram

2008-11-23 @ 19:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0