Hej bitches.

hej, idag har jag gjort minsta jävla möjliga.
att man kan göra så jäkla lite på en dag borde vara olagligt.

lagade mat förut, Lax pasta o ost sås, gott =). Mamma kom hem vid halv fyra och liksom hukade sig, och jag undrar vad har du gjort? Ryggskott imorse när hon skulle klä av hugo för dagis. Hehe, mammsen då.
Annars har jag bara kollat en film idag, Zombie strippers, vilken B-film *tsss*

Imorron vet jag inte heller vad jag ska göra, funderar på att följa med in till jobbet, men ja har inte bestämt mig ännu.


Shit vad jobbigt det är när man går å tänker på en person hela tiden. Jag orkar inte..suck..försvinn ut ur mitt huvud..:/

Lika mkt snö idag. 

hejdå barn.
 


Kommentarer
Postat av: tezza

nej men stackars heike.

men du gå ut och gör en snö gubbe. för min skull :D

kram på dej

2008-11-03 @ 18:27:17
Postat av: Hanna

Hej! jag vet vad du kan göra.. baka buntybollar!! de är suveräntgoda och är lättgjorda..

Bountybollar:

Ingredienser

1 påse kokosflingor, 200 g

4 dl florsocker

6 msk smör

6 msk grädde

200 gram choklad, ev mer

Gör så här

Blanda kokos med florsocker, smält smör och blanda ner det med grädden. Blanda ihop till en smet, rulla bollar

som du lägger i småbrödsformar.(eller gör dom rätt stora i vanliga muffinsformar).

Ställ kallt för att stelna. Smält chokladen och doppa bollarna, enkelt med hjälp av tandpetare. Lägg sedan tillbaka i

formarna och förvara i kyl eller frys.



Ha det bra gumzan

Kram Hanna och en sovande alicia

2008-11-04 @ 07:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0