Ja..

hej allahopa..
Så var denna dagen slut liksom.
Idag har jag, gått upp i normal tid, tio över åtta klev jag upp. Känns bra, få dygnsrytmen på min sida. Yes!
Vid elva gick jag o hugo till mormor o morfar, de behövde lite hjälp, Mamma o Micael tog bilen, de slöisarna. Haha.
Efter det åkte vi hem,  käkade lite lunch, o sen åkte vi till tranås och handlade mamma  o jag. Så när vi åkte hem så snöade det där, o de va sååå mysigt,för hela tranås stan består ju av en träd allè o alla träden hade de satt sånna där ljus slingor i. Jätte fint o kändes jäkligt juligt. =)

nu kanske man kan börja längta på riktigt.. ^^

men ja, vi hörs vidare.. Inte långt kvar tills vi ses... ;P

Kommentarer
Postat av: hanna

Ni kommer väl på dopet??? kram

2008-11-21 @ 20:44:32
Postat av: tezza

myyyys.. här snöar det med. skitmysigt. hoppas att det kommer massor med snö och att den får ligga kvar.

vi ses snart gumman !

2008-11-22 @ 08:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0