Kväll.

Som sagt, idag har det varit riktigt skiiiit  väder.. blåst som fan, o tydigen hade det blåst av ett hus tak i huskvarna.. My oh my..

 Annars har jag faktist inte gjort så mkt.. målade hela eftermiddagen..
Hämtade hugo.. senpå kvällen lagade jag mat, risotto typ.. asgott.. haha..=)

imorron vet jag inte..ska nog måla lite till.. men vem.. :/ vi får se.. kanske ska måla en jul klapp eller så..
Det är väldigt terapeutisk att måla faktiskt..

Idag blev det ett självporträtt, av den bilden jag har här på sidan..



Nu ska jag glo på one tree hill, sen ska ja nog sova.. Vil se Zach and Miri make a prono. Den verkar skojj =P

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Ohh vad duktig du är på att måla.....!

2008-11-11 @ 09:48:45
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Jopp, blev glatt överraskad då jag glömt bort att jag tävlat....=)

2008-11-11 @ 11:15:15
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0