Långa dagen.

Idag var dagen jäkligt lång,
Följde som sagt med in till jobbet, och det var ju öppethus då.
De hade ställt i ordning allt så himla fint, men så kom det tydligen fram sen att det var jätte få som hade fått inbjudan, kommit bort i posten eller nått sånt tydligen. Jäklgit tråkigt. Så vi stod där med ungersk gulash soppa till knäna o mackor i överflöd. Men men, lite folk kom det ju iallafall. Så visst helt bortkastat var det ju inte, men vi satt alltså där från kl tolv, för då kom det ju mest folk, o då gick det åt, till klockan åtta på kvällen liksom..Jäkligt segt.

Men sånt är livet iallafall. Helt klart..

här kommer lite pix.




Deras fina lager lokal där de hyr ut pallplatser ;P



Torbjörn o Petter käkar soppa som aldrig förr.. haha.. Jag vill aldrig mer se gulash. :S

Men hur som, i helgen vet jag inte vad jag ska göra, tror det blir till att måla lite, gör nog kanske ett självporträtt eller nått
Och så vet jag att jag ska baka lite bröd =)

vi hörs.. Puss o kräm ;P

Kommentarer
Postat av: tezza

vad tråkigt att inbjudningarna kommit bort :(

men det ser ju riktigt trevligt ut på bilden iaf.

Lycka till med brödbaket gumman !

Love you

2008-11-07 @ 08:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0