Long time no see.

Ja har inte skrivit på några dagar. Har bara inte haft lust.
är bara så grymt sårad. :/
Men iallafall.Nu är det inte så jätte långt kvar. Och jag börjar bli lite nervös..Hur fan ska det här gå liksom. ? Kommer det gå åt helvete som vanligt.. eller kommer jag lyckas med något för engångskull?

Jag vet inte. men det visar sig helt klart..

Jao, den här helgen har jag vart o hjälpt hos mormor o morfar med deras upp packning. Inte så mycket mer alltså.
Idag ska vi väl troligen till maria.

Men det märks att det är Höst/vinter nu, känner mig allmänt låg bara, det är inget som känns bra så där, inget låter bra, inget smakar bra, inget är bra att se på, alltså jg känner Ointresse för det mesta. Varför är det så här?



ja just det, sen hade jag värsta äckliga drömmen i natt.
Jag drömde att jag var ute o körde Bil, med husvagn påkopplad, man var tvungen att va jätte försiktig när man körde för annars kunde den välta o så där, Ah jag kör in på som en bro, o hela vagnen välter, uppåt på bilen så att säga, o ja kastas  ut, och när jag landar på marken så bryter jag nacken, det äckliga av det hela är att det kändes verkligen som att jag gjorde det, kände knakningarna o hela skiten, så när jag vaknade så mådde jag bara illa o det kändes som en nära döden upplevelse.. Vad tusan betyder detta liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0