Monsterbarnet from hell.

Idag åkte jag och mamma in till jönköping för att shoppa lite, mamma ville ha jul pynt och jag skulle köpa en målarduk.
Så först åkte vi till Eko-hallen, är köpte mamma lite kulor och en jätte fin snögubbe ganska stor i keramik som man kan ha på trappen då. Så ska vi betala, och hon glömmer bort o betala den..haha, hon hade satt den under vagnen. Så hon fick gå till en sån där typ för butik o betala den. Men där ser man att stöld detektorerna inte fungerar iallafall =P
Jag köpte en en jätte stor stjärna att hänga i fönstret. En röd, jätte fin =)

Sen så åkte vi till A6, skulle till Claes olsson och systemet, å hugo var så otrooooligt jobbig, sprang runt och tog på allt, ja tamejfan allt. Man bara, suck. På systemet envisades han med att köra sin vagn helt själv, jo men hejsan, och ha ner alla glas flaskor o dyl? inte så smart direkt. Så vi fick bära på honom istället o han va givetvis skiiiiit grinig.

Men men, sen gick vi till coop o handlade lite mat o sånt dära. var helt slut när ja kom hem hugo somnade i bilen från halv tre till kl halv sex, så nu är han ju pigg igen, jag la mej brevid honom vid halv fem, och sov lite. En har ju gått och blitt förkyld oxå..:/

Nej, nu ska jag gå å käka, fläskfile med chips täcke..MMM =D


hörs imorron, då kanske det kommer lite bilder med.. Puss hej

Kommentarer
Postat av: tezza

hej gumman..

vad jobbigt med Hugo du.. men men sånt man får ta..

kul att handla julsaker =)

2008-11-07 @ 19:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0