Muh.

Så var det måndag igen. Igår var det en riktigt käss dag.
Men idag tänkte jag måla o lite sånt dära. Ska hämta hugo på dagis vidfyra oxå. Tänkte kolla på våra bästa år, har inte sett det på jätte länge nu eftersom de bytt tid o grejjer.. Haha vilket i-lands problem va? :P

Hur som idag är det bättre med mej. Man orkar liksom inte gå å fndera på allt hela tiden. Känner mig dock fortfarande dåsig i skallen, kan ju va pga jag sov så jäkla länge :P

I övrigt så är det sjukt ful väder ute idag, och det blåser som fan..:/ kan man inte få ha kyliga soliga dagar istället..?

Såg på erik och mackan på tv6 igår. Dom är fan mer borta än Filip o Fredrik. hehe störtsköna, jag gillar folk som vågar driva med sig själva liksom.. =) Det är bli en följe serie för min del, missade deras första sesong men men.




Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0