Packdag.

idag har det vart mycket packande.
blev lite mer kartonger än jag tänkt. Men bättre det än att gå å släpa små saker liksom.
Nu är det bara sängen som ska skruvas i sär och sen är det inte så mycket mer. ska kolla om jag slipper skruva isär den.men det visar sig ju.
det värsta med flytt är att man alltid måste hålla reda på dem små sakerna som sagt. Som skruvar till möbler osv..
herre gisses ^^

men ja, jag tror jag har fått med mig allt =)

Imorron bär det av.. känns lite lustigt faktiskt. Men bra oxå.. =)

vi hörs nog senare.. puss o kramen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar efter dej

2008-11-27 @ 15:21:33
Postat av: hanna

Lycka till med flytten nu och att alt blir bra.. krami från hanna och alicia

2008-11-27 @ 16:29:52
Postat av: Agnieszka

Wii idag gäller det!!!! Hör av dig när du vill och orkar få besök!!!

2008-11-28 @ 11:20:59
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0